KUNDRÅDGIVARE
Vi söker pigga och kundorienterade svenskspråkiga serviceagenter till vårt kontaktcenter i Jorvas. Vi tar emot och behandlar kundsamtal och e-postmeddelanden samt jobbar också i back office och social media. Vi svarar på kundernas produkt-, faktura- och leveransfrågor, vi registrerar order och vi gör andra motsvarande uppgifter i olika uppkomna kundsituationer.
Våra helsvenska tjänster berör den stora rikssvenska marknaden och då gäller det distanshandel av mode och kläder. Om du är tvåspråkig har vi också öppna platser bl.a. inom tidnings- och mediasektorn samt inom energi- och byggsektorn.
Vi erbjuder både deltids- och heltidstjänster. Inom den svenska mode- och klädverksamheten finns många olika alternativ till arbetsturer både dagtid, kvällstid och på veckoslut. Datorn är ditt främsta arbetsredskap, som tillhandahåller all behövlig information för att kunna svara på frågor och vidta de åtgärder som kunden behöver.
Vi börjar med en utbildningsperiod som rör produkter, processer och system. Tidigare erfarenhet av kontaktcenterarbete är därför inte nödvändigt, men din positiva och kundvänliga inställning är avgörande!
Nesenta är likhetstecken med modern kundservice med kvalitet. Eftersom vi fungerar både som producent, mätare och utvecklare av kundservice, har vi den helhetssyn som gör oss unika.
Våra enheter finns i Kyrkslätt, Ekenäs, Kuhmo, Uleåborg, Nyslott, Kajana och Lieksa.
Lön
Enligt kollektivavtalet för ICT-branschen, dvs. klara och konkurrenskraftiga lönevillkor.
Förmåner
Bl.a. företagshälsovård.
Infra
Vi verkar i moderna och trivsamma utrymmen, med innovativa program och arbetsredskap.
Utveckling
Goda möjligheter till avancemang, då vi jobbar brett inom kundservice, sälj och undersökning. Dessutom inom ett stort antal branscher.
Arbetsgemenskap
Trevliga och kompetenta arbetskamrater, vilka valt branschen till sin.